PROFIL DRUŠTVA BELOM

Istorijat društva “BELOM” 

Društvo je osnovano 20.11.1995. godine pod imenom BELOM što predstavlja skraćenicu od BEogradska LOvačka Municija.

Prvi patroni proizvedeni u BELOM-u pojavili su se na tržištu u jesen 1996. godine.

Vrhunska oprema kojom raspolaže fabrika omogućava proizvodnju 2,5 miliona metaka godišnje, radom u jednoj smeni ili dnevno 10.000 do 15000 metaka različitih kalibara i krupnoće sačme, za različite namene.

U najsavremenijem opitnom tunelu u zemlji, izgrađenom u okviru pogona BELOM, neprestano se kompjuterski proveravaju karakteristike proizvedene municije, kao što su pritisak u cevi, brzina sačme, posip itd..

Visoko automatizovana mašina, iskusno i obučeno ljudstvo i savremena kontrolna oprema, obezbeđuju trostepeni nivo kontrole procesa, čime se ostvaruje konstantan i visok nivo kvaliteta proizvoda.

Tehnološki proces proizvodnje zasniva se na ugradnji gotovih komponenti koje nabavljamo na domaćem i ino tržištu.

Glavni i nepovredivi, uslovni, nepromenjljivi, stalni kriterijum su atestirane, visoko kvalitetne komponente nabavljene od renomiranih svetskih i domaćih proizvođača.

Na taj način se sve aktivnosti preispituju i realizuju, planski i kontrolisano.
Kvalitet, naš imperativ,koga možemo demonstrirati u svim segmentima našeg poslovanja, pokazuje rezultate na tržištu.

Kupac mora biti zadovoljan našim proizvodom i uslugom , jer naš moto je :
“ ZADOVOLJAN  KUPAC JE NAJBOLJI PROMOTER ! “

 

Vlasništvo

Puno poslovno ime: Društvo sa ograničenom odgovornošću “BELOM” za proizvodnju I promet lovačke I sportske municije
Skraćeno poslovno ime: “BELOM”, d.o.o., Beograd
Sedište društva: Bulevar umetnosti 2, 11150 Novi Beograd,
Matični broj: 17089048
Poreski Identifikacioni Broj PIB: 101673891
Vlasnik: JP JUGOIMPORT-SDPR
Telefon: 011-30 12 422; Fax: 011-30 12 426; E-mail: belom@EUnet.rs

 

Delatnost

Društvo je osnovano za obavljanje delatnosti :

  • Proizvodnja i prodaja oružja i municije

  • Trgovina robom dvostruke namene

  • Prodaja motornih vozila, motorcikala i delova i pribora za vozila i motorcikle

  • Trgovina na veliko hemijskim proizvodima, reprodukcionim materijalima i ostalo

  • Priređivanje sajmova i usluge reklame i propagande

  • Spoljna trgovina neprehrambenim proizvodima ( uvoz i izvoz repromaterijala – barut, kapsle, čaure, sačme, čepovi idr.)

 

Ključne delatnosti u društvu
U proizvodnom programu nalazi se lovačka i sportska municija u sledećem asortimanu i kalibrima:

Lovačku municiju u kalibru:

  • 12/70 (cca 32 g), u različitim krupnoćama sačme (Ф 1,70 mm, Ф 2,00 mm, Ф 2,40 mm, Ф 3,00 mm, Ф 3,50 mm, Ф 4,00 mm, Ф 4,50 mm, Ф 5,00 mm, Ф 5,50 mm, Ф 6,25 mm, Ф 8,50 mm)

  • 12/70 (cca 36 g) Super B-36, u različitim krupnoćama sačme (Ф 3,00 mm, Ф 3,50 mm, Ф 4,00 mm, Ф 4,50 mm, Ф 5,00 mm)

 

  • 16/70 (cca 30 g), u različitim krupnoćama sačme (Ф 1,70 mm, Ф 2,00 mm, Ф 2,40 mm, Ф 3,00 mm, Ф 3,50 mm, Ф 4,00 mm, Ф 4,50 mm, Ф 5,00 mm, Ф 5,50 mm, Ф 6,25 mm, Ф 7,65 mm)

  • 20/70 (cca 24 g), u različitim krupnoćama sačme (Ф 1,70 mm, Ф 2,00 mm, Ф 3,00 mm, Ф 3,50 mm, Ф 4,00 mm, Ф 4,50 mm)

  • 12/76 Magnum (cca 43 g), u različitim krupnoćama sačme (Ф 3,00 mm, Ф 3,50 mm, Ф 4,00 mm, Ф 4,50 mm, Ф 5,00 mm, Ф 5,25 mm, Ф 5,50 mm, Ф 8,50 mm)

  • 12/70 (cca 33 g), povećanog dometa 80-100 m (sačma (Ф 3,00 mm, Ф 3,50 mm, Ф 4,00 mm, Ф 4,50 mm)

  • Sportsku municiju TRAP 12/70 (cca 24 g) (sačma Ф 2,30 mm i Ф 2,40 mm-24 gr) i SKEET (Ф 2,00 mm)

  • Municija sa projektilima Gualandi u kalibru 12, 16 i 20

 

Proizvod.

Lovački i sportski metak su proizvodi propisanih dimenzija, urađeni kao sklop ugrađene kapislirane čaure, baruta, plastičnog čepa, sačme i po potrebi plastičnog poklopca, sa precizno definisanim balističkim karakteristikama. Merljive veličine vrednovanja kvaliteta proizvoda su balističke karakteristike, efikasnost na cilju, pouzdanost i bezbednost pri upotrebi.

 

Kvalitet, pouzdanost i bezbednost, predstavljaju našu plansku orjentaciju i strateško opredeljenje, u kojima je kupac centar zbivanja.

VIZIJA

Društvo Belom je, u okviru svoje poslovne politike,  odlučno da u svakom trenutku svojim asortimanom i količinom  proizvoda zadovolji zahteve domaćeg tržišta kao i da ravnopravno konkuriše na inostranom tržištu.
Pored asortimana i količine, opredeljenje je da kvalitet proizvoda bude naš znak prepoznatljivosti, na kome ćemo uz širok i  visok stepen  poslovne saradnje sa našim dobavljačima , kupcima i korisnicima graditi imidž preduzeća.